הסבר שיעורי המועדון

חוגי סטודיו גוף ראשון

רוצים להשתתף בשיעורי הסטודיו ולא יודעים במה לבחור?
אז הנה הדף שיעשה לכם סדר בדברים

שיטת אימון הנחשבת גם כפעילות שיקומית. השיטה נועדה לשפר את היציבה והתפקוד היומיומי ע”י תרגילים המפעילים את שרירי הליבה והמייצבים, תוך מניעת לחץ על החוליות והמפרקים.

שיטת אימון הנחשבת כפעילות שיקומית. השיטה נועדה לשפר את היציבה והתפקוד היומיומי על ידי תרגילים המפעילים את שרירי הליבה והמייצבים, תוך מניעת לחץ על החוליות והמפרקים. בשילוב עם אביזרי אימון שונים. 

שיטת אימון מחזקת מאריכה ומגמישה את הגוף תוך התמקדות בשרירי הליבה המייצבים העמוקים.

שיטה הכוללת מאות תנועות מבוקרות ומדויקות אשר נועדו למתוח ולחזק את השרירים מבלי להוסיף נפח (חזרות מרובות ודגש על מייצבים). מבוססת על 6 עקרונות הפילאטיס: שליטה, מרכוז, זרימה, ריכוז, נשימה ודיוק.

 

שיעור עיצוב על הבאר בקצב דינאמי, מתמקד בעבודת רגליים, ישבן ו – CORE.

שיעור שמטרתו הגמשה והארכת השרירים. הגמישות תורמת לשיווי משקל (עקב הגדלת טווח התנועה), שיפור זרימת הדם, שחרור הסטרס ושימור השריר והרקמות במצב תקין. מתיחות מסייעות לגוף להתאושש מפציעות, מפחיתות כאבים במפרקים ובגב וצריכות להוות חלק אינטגרלי משגרת האימון.

 

שיעור שמטרתו היא חיטוב, הגמשה והארכת השרירים. מתמקד בסיבולת שריר, טווח תנועת מפרקים, שיווי משקל ויציבה. הגמישות תורמת לשיווי משקל (עקב הגדלת טווח התנועה), שיפור זרימת הדם, שחרור הסטרס ושימור השריר והרקמות במצב תקין. מתיחות מסייעות לגוף להתאושש מפציעות, מפחיתות כאבים במפרקים ובגב וצריכות להוות חלק אינטגרלי משגרת האימון.

שיעור אשר מחטב ומחזק; מתמקד בסיבולת שריר, טווח תנועת מפרקים, שיווי משקל ויציבה. השיעורים מלווים באביזרים מגוונים כגון בוסו, פיטבול, משקוליות, גומיות ועוד.

שיעור עיצוב המתמקד בשרירי ליבת הגוף. מטרת האימון היא מניעת כאבי גב, איזון שרירי ושיפור המודעות הגופנית. ע”י חיזוק מרכז הגוף ניתן לשפר את איכות התנועה של הגוף כולו.

 

אימון קצבי וחווייתי אשר עובד על קבוצות שרירים רבות תוך כדי תנועה. עובד על סיבולת שריר כמו גם סיבולת לב ריאה לחיזוק וחיטוב הגוף תוך כדי שריפת שומן.

 

התעמלות למניעת אוסטיאופורוזיס ושמירה על מסת העצם. השיטה מבוססת על עומסים,התנגדות, דחיסה, פיתול ומתיחה. מיועדת לנשים שלקו באוסטיאופורוזיס או נמצאות בסיכון לחלות.

 

שיטת אימון המשכללת את יכולת התנועה ע”י הרחבת מודעות האדם לגופו. מבוצעת בסדרת תנועות עדינות תוך הפניית הקשב אל הגוף. מסייעת להשיב גמישות פיזית ושכלית תוך פיתוח יכולת תנועה חופשית ויציבה זקופה.

שיטת תרגול דינאמית המשלבת בין גוף ונפש, תיאום בין תנועה לנשימה. התרגול מבוצע בסדרות של רצף תנוחות משתנה, תוך דגש על ריכוז והרפיה.

שיעור המתמקד בתרגילי כוח לקבוצת שרירי הרגליים וחיזוק שרירי הבטן.

אימון פונקציונאלי המשלב בין מערכות תנועה – מערכת השרירים, העצבים ושיווי המשקל. השיטה עובדת על מספר קבוצות שרירים דרך תרגילים המחקים תנועות מחיי היומיום שלנו.

 

אימון אנרגטי המשלב יסודות מעולם אומנויות הלחימה. האימון עובד כל שרירי הגוף תוך שיפור כוח, שיווי משקל, קואורדינציה וסיבולת לב ריאה ודיוק התנועה.

 

אימון קיקבוקס בשילוב שקי אגרוף המאפשר עבודה מאסיבית על כוח מתפרץ ועוצמה.

האימון הפונקציונלי משלב עקרונות מעולם הפיזיותרפיה והשיקום, הפילאטיס והאימון הגופני הקלאסי ומטרתו היא שילוב בין מערכות התנועה: מערכת השרירים, העצבים ושיווי המשקל.

מדובר בעצם בעבודה על מספר קבוצות שרירים בו זמנית, דרך תרגילים המחקים תנועות ומשימות מחיי היומיום שלנו.
שיטת האימון הפונקציונלי מתאימה עצמה לכל אדם, בכל גיל ובכל רמת כושר, בהתאם למטרתו, כאשר לרוב נעשה בו שימוש באביזרים כמו כדורי כח שונים, בוסו, גומיות שונות, קטלבלס וכדומה.

אימון גופני אירובי המבוצע באמצעות ריקוד לצלילי מוזיקה קצבית מהעולם הלטיני. שיעור אנרגטי המרגיש כמו מסיבה, משחרר את הגוף והנפש ומסייע לשריפת קלוריות.

 

אימון אירובי אינטנסיבי לשריפת קלוריות, שיפור סיבולת לב ריאה וחיזוק פלג גוף תחתון. האימון מבוצע על אופניים נייחים תוך שימוש בהתנגדות להשגת המטרות.

 

אימון התנגדות באמצעות רצועות חזקות שאינן גמישות המאפשרות ביצוע של תרגילים מורכבים. האימון נעשה כנגד משקל הגוף של המתאמן.

 

אימון התנגדות בעצימות גבוהה יותר; אימון משולב של כוח ואירובי שמטרתו חיטוב ושריפת קלוריות.

X