9 דרכים לשריפת שומן מהירה

שריפת שומן מהירה

כמעט חמישה עשורים לאחר התחלת שגעון הכושר הגופני, הפופולאריות של העבודה על הגוף מראה כמה סימנים של עליה. כולנו רוצים בגוף חטוב, ללא שומן מיותר, גוף אשר נחשב ליפה ביותר בעיני החברה שסביבנו. שריפה של שומנים קוראים לזה במחוזותינו, אך הדרך נראית מתישה ומדכאת לעיתים. אספנו בשבילכם/ן את הדרכים המהירות ביותר לחיטוב הגוף ושריפת השומנים המיותרים. השיטות מגוונות, העבודה רבה, אך התוצאות מדברות בעד עצמן:

אימוני משקולות ואירובי

אימוני משקולות (בסטודיו או חדר כושר) אנאירובים או בשמם הכללי יותר, אימוני התנגדות, מהווים דרך יעילה ביותר לפיתוח מסת השריר בגופינו. בזמן אימון הגוף כנגד התנגדות מסוימת אשר שואפת להיות גבוהה יותר ויותר מאימון לאימון, מפתח הגוף יכולת לעבות את שריריו. תוך כדי ולאחר אימון ההתנגדות, המתבצע על פי חזרות וסטים מסוימים "נהרסים" השרירים ונבנים מחדש על ידי אבני הבנייה, החלבונים. נמצא במחקרים כי אימוני משקולות ספציפיים עוזרים בשריפת שומן באזורי הישבן והבטן.

בנוסף, אימון אירובי המתבסס על דופק מסוים תוך כדי הליכה או ריצה, הוא דרך מצוינת לשריפת קלוריות. בהליכה כמובן, נשרוף כמות קטנה יותר של קלוריות לעומת אימון ריצה, אך נמצא כי הליכה ממושכת על דופק מסוים תביא לתוצאו יפות בשריפת שומנים.

אם כך, אימון אירובי ממושך מהווה דרך יעילה ביותר לשריפת שומן. ככל שתתמידו במשך ונפח העבודה הארוביים שלכם, כך תקרבו את הגוף למצב בו ישרוף יותר שומן מסך הכמות הקלורית שנשרפת.

על ידי תזונה נכונה לאחר האימון ובייחוד בעזרת צריכה מספקת של חלבון במהלך היום תמנעו מצב בוא הגוף משתמש בשריר (חלבון) לצריכת אנרגיה. חלבונים ניתן להשיג בגבינות דלות שומן, עוף, בשר, דגים וקטניות. גם טבעונים יכולים לצרוך כמות מספקת של חלבון ביום, כ25% מסך הצריכה הקלורית, על ידי תזונת קטניות, טופו וסויה.

מעבר לצריכת החלבון, מחקרים רבים הראו כי תזונת ירקות עוזרת בהגברת חילוף החומרים בגוף. ירקות רבים עשירים בוויטמינים ודלים בקלוריות. הם יכולים להיות בסיס מצוין לכל ארוחה במהלך היום. מחקרים מצאו גם כי גם שתיית מים מרובה במהלך היום תביא לידי מטבוליזם טוב יותר.

אימוני סטודיו

אימוני סטודיו חווייתיים יכולים להיות בסיס מצוין לשריפת שומן. אימון ספינינג החוויתי מבוסס בדרך כלל על עבודת אינטרוולים מאומצת. עבודת האינטרוולים מתבססת על העיקרון שלפיו עלייה חדה בדופק וירידתו לפי זמנים מסוימים יביאו לשריפה קלורית מרובה ובייחוד לשריפת שומנים "קשים". אימון זה נחשב אימון עצים ברמת הקושי שלו אך מחקרים הוכיחו כי יעילותו בשריפה הקלורית גבוהה במיוחד ב24 השעות שלאחריו.

אימון הקיקבוקסינג אשר מהווה שימוש בטכניקות לחימה מסוימות לצד עבודה אירובית אינטרוולית יכול להיות דרך נהדרת לשריפת שומן. זהו אימון המשלב פיתוח כוח מתפרץ, קואורדינציה, חיזוק השרירים עם דגש על טכניקות נלמדות מעולם הלחימה.

לסיכום

לסיום ניתן לכם טיפ מאוד חשוב וקל לביצוע: שינה טובה ומרובה, 8 שעות, בואו לא נגזים, מהווה דרך יעילה להפרשת הורמון אשר מדכא את התיאבון. אז חברים, הגיע הזמן לעשות את השינוי, הקרקע מוכנה והכל בידיים שלכם. מועדון הכושר שלנו גוף ראשון יהווה לכם את הפלטפורמה הייחודית לשריפת השומן, חיטוב הגוף והרגשה נפלאה.

נכתב עלי ידי אריאל ורובל, מאמן כושר אישי ומדריך חוגים במועדון.

חודש ראשון חינם!

למנויים חדשים – חודש ראשון חינם
למחדשים – חודש ראשון 50% הנחה

קוד קופון 1MONTHFREE
ברכישה דרך האתר בלבד
בכפוף לתקנון המבצע
דילוג לתוכן